Uvod

Koliki su vaši troškovi obrade dokumenata u tvrtki?

U 7 koraka izračunajte koliko možete uštedjeti s uvođenjem rješenja Canon EffectiveOffice svaki mjesec!

Dokumenti su temelj vašega poslovanja – o njima ovisi hoćete li biti uspješni ili neuspješni. Jeste li se ikada pitali koliko biste vremena i novca mogli uštedjeti ako biste optimizirali dokumentne tokove te si olakšali traženje, distribuciju i nadzor nad dokumentacijom?

Pozivamo vas da Kalkulatorom izračunate konkretnu uštedu!

Prostor

Koliko vas stoji prostor?

Imate li svu dokumentaciju pohranjenu u središnjem arhivu ili u pojedinim uredima? Pokušajte procijeniti koliko je četvornih metara namijenjeno tome – možda ćete se iznenaditi!

Polja su prethodno ispunjena prosječnim vrijednostima koje možete koristiti za izračun hipotetskog slučaja. Za svoj slučaj jednostavno unesite svoje vrijednosti.

HRK / m2
Pohrana

Koliko vas stoji pohranjivanje primljenih dokumenata?

Gotovo svi u tvrtki se bave dokumentacijom, a neki zaposlenici imaju s time posebno puno posla.

min
HRK
Traženje

Koliko vas stoji traženje dokumenata?

Jeste li već kada dokument tražili duže od sata? Jeste li ikada koji našli u manje od minute?

min
Kopiranje

Koliko vas stoji kopiranje i prosljeđivanje dokumenata?

Prijeđete li na elektroničko dokumentno poslovanje, kopiranje i umnažanje će biti stvar prošlosti.

min
Potvrđivanje

Ne zaboravite na trošak pregledavanja i potvrđivanja dokumenata!

Elektronički sustavi omogućuju pregled nad time gdje je došlo do zastoja kojeg dokumenta, a znaju i automatski skrenuti pozornost na uska grla.

min
HRK
Rezultat

Dozvolite da vam rezultat pošaljemo e-poštom. Tako ćete ga moći u miru proučiti i provjeriti koliko smo točni!

*Podatke prikuplja i njima upravlja tvrtka Canon Croatia d.o.o., Kovinska 4a, 10090 Zagreb, Hrvatska.