4 tehnike za veću produktivnost pri radu

Hands of businessman holding with care time concept

Puno pišemo, čitamo i govorimo o produktivnosti – zašto je važna, što sve na nju utječe i kako nam poslovni sustavi mogu pomoći da je ostvarimo. Što međutim možemo sami učiniti za veću produktivnost? Postoji nekoliko različitih tehnika koje nam omogućuju da se na poslu organiziramo i spriječimo da nas vanjski čimbenici ometaju pri radu – stoga je najbolje da …

Zašto svoj ured pretvoriti u zeleni ured?

Depositphotos_158681366_original

Jeste li znali da zrak u zatvorenim prostorima sadrži više od 900 vrsta kemikalija i čestica koje mogu biti štetne za ljudsko zdravlje? Iako u zatvorenim prostorima provedemo u prosjeku 70 % vremena, posvećujemo premalo pozornosti kvaliteti zraka u njima. Loš unutarnji zrak može izazvati nelagodu i anksioznost te utjecati na lošiju produktivnost zaposlenika, a dugoročno može uzrokovati i razne …

Zašto tvrtke poput Googlea i Applea imaju tako iznimne urede?

Executives playing table football in office

Je li vam se na radnome mjestu ikada dogodilo da na kraju radnog vremena kažete kako želite još malo ostati u uredu? Ne znamo za takav slučaj. Ali, kako su pokazale neke velike organizacije, još je uvijek moguće ići na posao i pri tome se zabavljati. Google je svojom idejom suvremenih ureda u kojima djelatnici mogu dobiti sve, uključujući besplatnu …

Pokaži mi svoju radnu površinu i reći ću ti tko si

JAKARTA, SEPTEMBER 02, 2015: Windows 10 on the laptop for education concept. Closeup of stationery and laptop computer with windows 10

Smatrate li da je vaša radna površina uvijek premala i na njoj vam uvijek nedostaje prostora za stavljanje još kakve datoteke? Uznemiruje li vas svaka sitnica kojoj nije mjesto na radnoj površini? Je li na njoj hrpa dokumenata koji već nekoliko tjedana nisu relevantni ili je redovito praznite? Način na koji organiziramo svoju radnu površinu govori mnogo o tome kakve …

5 koraka do učinkovitih sastanaka

Bored Businesspeople At Presentation With Colleagues In Office

Poznata poduzetnička šala kaže da se na sastanku valja pojaviti samo ako nakon njega možete izdati račun. Bez obzira što je to šala, ipak u sebi ima zrnce istine. Sastanci su jedan od najvećih narušavatelja produktivnosti u tvrtki, na što smo na našim stranicama već upozoravali. Prema podacima New York Timesa, prosječan zaposlenik zbog ometajućih elemenata kao što su sastanci …

Kako se pripremiti za GDPR – europsku smjernicu za zaštitu osobnih podataka

Depositphotos_64285175_original-1184x771

Vijest o novim ucjenjivačkim virusnim napadima sredinom je svibnja sigurno došla i do vas. Premda nije bila riječ o prvom takvom napadu – prisjetimo se da je prošle godine na sličan način otkupninu za otključavanje kriptiranih podataka na zaraženim računalima zahtijevao i Locky – taj je napad bio najveći, budući da je zarazio više od 200.000 računala u 150 zemalja, …

Rješenja za rad s digitalnim dokumentima – besplatna i uz naplatu

Businessman hand working with a Cloud Computing diagram on the new computer interface

Posljednjih smo godina svjedoci poplave najrazličitijih “freemium” aplikacija i alata za razmjenu dokumenata koji su zbog jednostavnosti upotrebe te zbog toga što su besplatni kao i zbog rada u oblaku, brzo privukli nezahtjevne korisnike. Stoga ne iznenađuje što se o njihovoj upotrebnoj vrijednosti sve više glasno raspituju i poduzeća koja bi prednosti “freemium” alata iskoristila za ubrzavanje svakodnevnog rada i …

Mikromenadžmentom samo ubijate učinkovitost

Depositphotos_150247476_originalll

Ako postoji riječ kojom bi bilo moguće opisati tvrdokoran problem koji ubija produktivnost modernih ureda, to je gotovo zasigurno mikromenadžment. Svi ga preziremo. No najgore je da šefovi koji se miješaju u svaku pa i najmanju stvar, svojih šefovskih metoda često gotovo da i nisu svjesni. Vjeruju da sami najbolje znaju što je dobro za poduzeće i tako, umjesto da …

Posluje li vaš ured bez greške i kada je voditelj ureda odsutan?

2017-03-13-EO-1184x792

Zaposlenici s vremena na vrijeme neće biti prisutni na radnome mjestu. Razlozi mogu biti različiti, možda planiraju godišnji odmor, moraju obaviti neki privatni posao ili su jednostavno bolesni. To poduzeće može dovesti u neugodan položaj, ako na takve slučajeve niste pripremljeni. Stoga znajte: ostali zaposlenici moraju obaviti više posla, poduzećem se širi slab moral, smanjuje se standard usluga zadatci zahtijevaju …