Kako biti učinkovitiji pri radu s ugovorima?

Image of business partners handshaking over business objects on workplace

Unatoč činjenici da se oko 60 do 80 % svih poslovnih transakcija uređuje nekom vrstom ugovora, tvrtke su u radu s njima nedovoljno savjesne. Prečesto se događa da ugovore nakon potpisivanja smjestimo u fascikl te zaboravimo na njih, iako bismo ih morali imati na dohvat ruke, jer se radi o dokumentima koji određuju kriterije za uspjeh određenog posla i usmjeravaju sve …

4 stvari koje su zaposlenicima važnije od plaće

4 stvari

Jedan od najvećih razloga zašto zaposlenici napuštaju tvrtke leži u tome što se ne osjećaju dovoljno cijenjeni. Međutim, ako u poticanju na rad niste oprezni i zaposlenike za obavljeni posao nagrađujete samo u obliku većih plaća, to im može brzo postati glavni razlog za ostajanje na tome radnom mjestu. To ne znači da bonus nikome ne godi, ali zadovoljstvo zaposlenika …

Što vaša tvrtka može naučiti od velikih korporacija?

Business man standing in the office looking out of the window at sunset sky. 3D illustration

Pokretanje tvrtke je za svakog poduzetnika zasigurno veliki korak, ali pravi izazov time tek počinje. Brzo postaje jasno da su nekoć najvažnije pitanje, “kako započeti”, zamijenila nova pitanja kao što je “kako tvrtku održavati na površini i osigurati joj dugoročni rast”, koja nemaju tako egzaktne odgovore. Možda će vas iznenaditi kad vidite da velik broj izazova s kojima se u …

Kako će GDPR utjecati na male tvrtke?

silver opened padlock on digital background, 3d render

Opća uredba o zaštiti osobnih podataka (GDPR), koja stupa na snagu 25. svibnja 2018. godine, donosi tvrtkama paket novih pravila u vezi s privatnošću i zaštitom osobnih podataka pojedinaca, a prekršiteljima koji ta pravila neće poštivati prijete stroge kazne – čak do 20 milijuna. Najveća novina koju Uredba donosi definitivno je činjenica da će utjecati na sve tvrtke koje pohranjuju …

Zašto je za rastuće tvrtke preseljenje u oblak jedina smislena mogućnost?

Hand working with a Cloud Computing diagram, new technology concept

Razne studije pokazale su da će 2017. godine čak 85 % poduzeća već pripremiti strategiju za djelomičnu ili potpunu migraciju poslovanja u oblak. To će im pomoći ne samo u povećanju brzine već i za smanjenje operativnih troškova. Bolje povezivanje odjela i drugih računalnih resursa u oblaku omogućit će im i puno veću otvorenost za inovacije. To znači da će …

3 razloga za usvajanje “coworking” kulture u svojoj tvrtki

Meeting of coworkers and planning next steps of work

Kad se spomene coworking, svi prvo pomisle na prostore u kojima si freelanceri i mladi poduzetnici urede svoje gnijezdo, dijele troškove, prevladavaju samoću, oblikuju profesionalne odnose i međusobno surađuju. No, kako je pokazalo istraživanje MIT SMR-a, postoje dobri razlozi zbog kojih biste u svakoj tvrtki trebali razmišljati o coworkingu kao prilici za suradnju između zaposlenika. Pogledajmo ih: 1. Više mogućnosti …

Zašto otvarate toliko kartica i kako prestati s time?

Cropped shot of a man's hands using a laptop at home while holding credit card and mobile phone, online shopping at home, data security, cross process, filtered image, flare sun light

Koliko otvorenih kartica imate u web-pregledniku? Pogledate li doista zaslon i prebrojite svaku pojedinu ikonu otvorene kartice, možete biti sigurni da ste ih otvorili previše. Dovoljno se je prisjetiti koliko ste puta morali ponovno otvoriti preglednik, jer je došlo do neočekivane pogreške ili je čak računalu ponestalo radne memorije pri pokušaju održavanja vašeg preglednika na životu. Kartice ne samo da …

4 tehnike za veću produktivnost pri radu

Hands of businessman holding with care time concept

Puno pišemo, čitamo i govorimo o produktivnosti – zašto je važna, što sve na nju utječe i kako nam poslovni sustavi mogu pomoći da je ostvarimo. Što međutim možemo sami učiniti za veću produktivnost? Postoji nekoliko različitih tehnika koje nam omogućuju da se na poslu organiziramo i spriječimo da nas vanjski čimbenici ometaju pri radu – stoga je najbolje da …

Zašto svoj ured pretvoriti u zeleni ured?

Depositphotos_158681366_original

Jeste li znali da zrak u zatvorenim prostorima sadrži više od 900 vrsta kemikalija i čestica koje mogu biti štetne za ljudsko zdravlje? Iako u zatvorenim prostorima provedemo u prosjeku 70 % vremena, posvećujemo premalo pozornosti kvaliteti zraka u njima. Loš unutarnji zrak može izazvati nelagodu i anksioznost te utjecati na lošiju produktivnost zaposlenika, a dugoročno može uzrokovati i razne …