Paketi i cijene – Koji paket izabrati?

Rješenje za upravljanje dokumentima Canon EffectiveOffice prilagodili smo različitim tipovima korisnika. EffectiveOffice Basic uključuje sve što je potrebno za uređeno, fleksibilno i transparentno radno okruženje, a također omogućuje kontrolirani i siguran ispis dokumenata. Tvrtkama koje žele automatizirati standardne procese, zadržavajući upravljivost i transparentnost, namijenjen je EffectiveOffice Advanced.

Višenamjenski uređaj Canon imageRUNNER ADVANCE C250i za siguran i kontrolirani ispis dopunite sveobuhvatnim rješenjem za obradu svih dokumenata (računa, ugovora, dopisa…). Dostupni su u elektroničkom obliku putem mobilnih uređaja, povezani u mape prema željenom ključu, a pristup je ograničen ovisno o autorizaciji pojedinca u vašoj tvrtki.

Ako vam je postojeća infrastruktura za ispis dostatna ili ne trebate višenamjenske uređaje s mogućnošću optimizacije ispisa, odaberite Mini Basic s naprednim skenerom dokumenata. Njime ćete učinkovito obrađivati sve primljene dokumente koje stvarate u tvrtki, a uvijek ga možete nadograditi skladu s potrebama.

C250i_Default_tcm13-1131072
Basic 5
Za 5 osoba
259,00 HRK
mjesečno/osobi*
1295 HRK
mjesečno
Basic 10
Za 10 osoba
175,00 HRK
mjesečno/osobi*
1750 HRK
mjesečno
Mini Basic 5
Za 5 osoba (skener imageFORMULA ScanFront DR-F120)
175,00 HRK
mjesečno/osobi*
875 HRK
mjesečno
Mini Basic 5
Za 5 osoba (skener imageFORMULA ScanFront 330)
199,00 HRK
mjesečno/osobi*
995 HRK
mjesečno
Mini Basic 10
Za 10 osoba (skener imageFORMULA ScanFront DR-F120)
129,00 HRK
mjesečno/osobi*
1290 HRK
mjesečno
Mini Basic 10
Za 10 osoba (skener imageFORMULA ScanFront 330)
145,00 HRK
mjesečno/osobi*
1450 HRK
mjesečno
C250i_Default_tcm13-1131072
Višenamjenski uređaj Canon imageRUNNER ADVANCE C250i za siguran i kontrolirani ispis dopunite sveobuhvatnim rješenjem za obradu svih dokumenata (računa, ugovora, dopisa…). Dostupni su u elektroničkom obliku putem mobilnih uređaja, povezani u mape prema željenom ključu, a pristup je ograničen ovisno o autorizaciji pojedinca u vašoj tvrtki.

Ako vam je postojeća infrastruktura za ispis dostatna ili ne trebate višenamjenske uređaje s mogućnošću optimizacije ispisa, odaberite Mini Advanced s naprednim skenerom dokumenata. Njime ćete učinkovito obrađivati sve primljene dokumente koje stvarate u tvrtki, a uvijek ga možete nadograditi skladu s potrebama.

Advanced 5
Za 5 osoba
485,00 HRK
mjesečno/osobi*
2425 HRK
mjesečno
Advanced 10
Za 10 osoba
329,00 HRK
mjesečno/osobi*
3290 HRK
mjesečno
Mini Advanced 5
Za 5 osoba (skener imageFORMULA ScanFront DR-F120)
399,00 HRK
mjesečno/osobi*
1995 HRK
mjesečno
Mini Advanced 5
Za 5 osoba (skener imageFORMULA ScanFront 330)
425,00 HRK
mjesečno/osobi*
2125 HRK
mjesečno
Mini Advanced 10
Za 10 osoba (skener imageFORMULA ScanFront DR-F120)
289,00 HRK
mjesečno/osobi*
2890 HRK
mjesečno
Mini Advanced 10
Za 10 osoba (skener imageFORMULA ScanFront 330)
305,00 HRK
mjesečno/osobi*
3050 HRK
mjesečno