Povežite sva radna mjesta, uređaje i obradu poslovnih dokumenata na jednom mjestu – pomoću EffectiveOffice rješenja.

U malim i srednje velikim tvrtkama dokumentima barataju tajnici/e ili poslovni administratori. Zašto bi to sad preuzeli informatičari?

Isprobajte EffectiveOffice! Osobama koje rade s dokumentima on omogućuje bolji pristup, raspodjelu te nadzor obrade dokumenata.

Dokumenti su središte modernog poslovanja. Tvrtke su modernizirale brojne postupke, no međutim, rad s dokumentima izmijenio se tek neznatno.

Tvorci EffectiveOffice rješenja istražili su razloge te utvrdili u čemu je problem. Rješenja za rad s dokumentima trebala bi biti jednostavna i pristupačna, kako bi se lako mogla primijeniti unutar vaše tvrtke bez ikakvih poteškoća.

EffectiveOffice nadograđuje vaš središnji višenamjenski uređaj. Na ovaj način, zaposlenici će biti povezani tijekom obrade dokumenata te će uz pomoć mobilnih uređaja imati pristup dokumentima i na terenu.

Moći ćete automatizirati obradu dokumenata te uvijek znati kod koga je određeni dokument te u kojoj je fazi obrade.

Priuštite si uređeno, pregledno i suvremeno radno okruženje.


  • Connector.Connector.

    Uređeno

    Uredite poslovnu korespondenciju i putanju dokumenata u vašoj tvrtki.

  • Connector.Connector.

    Brzo

    Odgovarajte brzo uz siguran mobilni pristup dokumentima.

  • Connector.Connector.

    Povoljno

    Smanjite troškove obrade dolazne i odlazne pošte te ispisa.

  • Connector.Connector.

    Suvremeno

    Elektronička distribucija dokumenata, brzo pretraživanje prema sadržaju i postupcima.

  • Connector.Connector.

    Kontrolirano

    Pratite poslovnu korespondenciju i putanju dokumenata kako biste riješili zastoje u postupcima.

  • Connector.Connector.

    Sigurno

    Ne nosite papire, smanjite rizik gubitka ili zlouporabe važnih dokumenata.

  • Connector.Connector.

    Dosljedno

    Izbjegnite greške pomoću standardiziranih postupaka za niz unaprijed poznatih scenarija.

  • Connector.Connector.

    Usmjereno

    Zaposlenicima jednostavno dodijelite zadatke za pojedinačne dokumente te pratite njihovu izvedbu.